Franczyza do 50 tys: samoobsługowe szafki do przechowywania

Automatyczne samoobsługowe przechowywanie bagażu

Zorganizuj swój własny biznes za pomocą prostej i popularnej usługi z przychodem 12250 zł miesięcznie






Funkcje inteligentnych szafek

Interfejs w różnych językach z komunikatami głosowymi
Wielojęzyczność

Interfejs w różnych językach z komunikatami głosowymi

Możesz ustawić różne taryfy dla różnych regionów i czasów
Wielotaryfowy

Możesz ustawić różne taryfy dla różnych regionów i czasów.

​Instalacja CCTV i mechaniczne zamki antywłamaniowe
Bezpieczeństwo
​Instalacja CCTV i mechaniczne zamki antywłamaniowe
Dostawa sprzętu do całodobowego panelu sterowania
Płynna praca

Dostawa sprzętu do całodobowego panelu sterowania

0
lat na rynku
0
krajów, w których mamy stałych klientów
0
zrealizowanych projektów
0
Średni dochód PLN / miesiąc dla jednego klienta

Charakterystyka i wyposażenie

Charakterystyka i wyposażenie

Będziesz mógł zorganizować własny biznes, ponieważ:

Łatwy start od 19350 zł

Dochód pasywny 12250 zł na miesiąc

Szybki zwrot w ciągu 4-6 miesięcy

Bezpieczeństwo gwarantowane w 14 krajach

Dlaczego nasz sprzęt generuje przychody?

-1-

Wysoki poziom jakości

Kontrolujemy każdy etap produkcji. Przed wysłaniem kompleksu nasi specjaliści go montują i sprawdzają wydajność

-2-

Przychody z wielu usług

Oprócz bezpieczeństwa rzeczy samoobsługowe szafki mogą świadczyć usługi ładowania urządzeń mobilnych; płatny dostęp do Internetu WiFi; usługi zamawiania taksówek i pizzy; samoobsługowy sprzedaż towarów i sprzedaż wycieczek

-3-

Profesjonalne wsparcie

Nasz zespół wsparcia jest zawsze w kontakcie dla Twojej komfortowej pracy. Pomożemy w rozwiązaniu wszelkich problemów i niezwłocznie doradzimy w tej sprawie

-4-

Skalowanie biznesu

Z naszego doświadczenia wynika, że w pierwszym roku instalujesz 1-2 samoobsługowe kompleksy plażowe, a w następnym roku już 8-10 kompleksów do przechowywania

Przykład realizacji w Polsce



Korzyśći

  • Wysoki poziom jakości i bezpieczeństwa. Nowoczesny aparat wyprodukowany zgodnie ze wszystkimi standardami jakości UE
  • Łatwość użycia. Bardzo prosty i intuicyjny interfejs z asystentem głosowym
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku. Łatwość użytkowania i poczucie bezpieczeństwa pozostawiają rzeczy poprawiające nastawienie odwiedzających

Produkujemy automatyczne przechowalnie bagażu​, uwzględniając przyjęte międzynarodowe standardy.

Są opracowywane na podstawie oprogramowania komputerowego, które jest znacznie lepsze niż podobne modele oparte na mikrokontrolerach. Taki sprzęt był prawdziwym przełomem ze względu na wysoki popyt, ochronę bezpieczeństwa i szybki zwrot z inwestycji.

Jak działamy

Po wypełnieniu wniosku manager kontaktuje się z Tobą

sporządzenie zamówienia

Po wypełnieniu wniosku manager kontaktuje się z Tobą, odpowiada na pytania, demonstruje działanie sprzętu i pomaga złożyć zamówienie

Realizujemy pełny zamknięty cykl produkcyjny od opracowania do wprowadzenia na rynek sprzętu

Produkcja 25-40 dni

Realizujemy pełny zamknięty cykl produkcyjny od opracowania do wprowadzenia na rynek sprzętu, co pozwala nam dostarczyć sprzęt do klienta w niskiej cenie bez utraty jakości

Dostawa do dowolnego miejsca w Polsce i na całym świecie

Dostawa 2-7 dni

Dostawa do dowolnego miejsca w Polsce i na całym świecie. Pomagamy wybrać trasę i przewoźnika. Przygotowujemy cały pakiet niezbędnych dokumentów i kontrolujemy wysyłkę, odprawę celną i przepływ towarów

Zestaw szafek zawiera wszystkie niezbędne narzędzia do montażu

Instalacja i montaż

Zestaw szafek zawiera wszystkie niezbędne narzędzia do montażu. Sprzęt można szybko i łatwo zmontować i uruchomić.
Możemy zapewnić specjalistę do montażu

Ważne jest dla nas, aby samoobsługowe szafki magazynowe działały bezawaryjnie i zapewniały usługi wysokiej jakości

Wsparcie techniczne

Ważne jest dla nas, aby samoobsługowe szafki magazynowe działały bezawaryjnie i zapewniały usługi wysokiej jakości. Nasze wsparcie techniczne pomoże w kwestiach związanych z obsługą, konfiguracją i prawidłową obsługą sprzętu

JAK ZAMÓWIĆ SAMOOBSłUGOWĄ SZAFKĘ

Złóż Zamówienie

Nasz menedżer skontaktuje się z Tobą, aby pomóc Ci wybrać kompleks odpowiadający Twoim potrzebom.

Umowa i płatność

Twoja transakcja będzie chroniona umową międzynarodową, a płatności można dokonać w 3 etapach

Produkcja

Produkujemy sprzęt 25-40 dni

Dostawa i uruchomienie

Dostarczamy twoje zamówienie i pomagamy w uruchomieniu go tak szybko, jak to możliwe.

Często zadawane pytania

Nasz sprzęt jest certyfikowany w Polsce, całej Europie, na Ukrainie i w Rosji. Potwierdzają to następujące certyfikaty:

Certyfikat CE: 171299008
Certyfikat UA: 1.001.012622-16
Certyfikat RU: D-UA.AB45.B.7847

Po produkcji sprzęt się wysyła do magazynu, gdzie go odbieramy i sprawdzamy funkcjonalność każdego elementu. Z naszego magazynu możemy wysyłać sprzęt do dowolnego miejsca na świecie, według najkorzystniejszych taryf firm transportowych.

Przygotowujemy cały pakiet niezbędnych dokumentów, samodzielnie przeprowadzamy wysyłkę, kontrolujemy odprawę celną i przepływ towarów. Musisz tylko odebrać towar na miejscu.

Standardowa gwarancja na automatyczne szafki wynosi 1 rok, ale jeśli chcesz, możesz przedłużyć ją do 7 lat w momencie podpisywania umowy.

Gwarancja dotyczy wyłącznie elementów elektronicznych i elektrycznych.

Jesteśmy międzynarodową firmą z 11-letnim doświadczeniem, która dostarczyła i uruchomiła 178 szafek plażowych w 14 krajach. 

Ponadto podpisujemy międzynarodową umowę, która reguluje relacje między klientem a usługodawcą.

Ponieważ każdego roku zajmowane są najlepsze miejsca na plaży, w galeriach, na dworcach, lotniskach, miejscach z dużą ilością turyści. Firma jest nowa, ale szybko nabiera tempa. Zainstaluj szafki w tym roku i zarezerwuj miejsce na dochodowy bisnes.

franczyza do 50 tys

Z każdym rokiem życie staje się coraz trudniejsze dla przyjemności, gdy ceny żywności rosną, a płace nie rosną. I wreszcie, zgromadziłeś sporo pieniędzy na otwarcie własnego biznesu, ale boisz się wypalić i nic ci nie pozostało? Wiele osób błędnie uważa, że ​​franczyzy są najbardziej dochodową inwestycją pieniędzy, co oznacza, że ​​musisz szukać czegoś godnego wśród istniejących ofert w Internecie. Ale czy nie lepiej jest kupić gotowy biznes, który będzie kosztował tyle co franczyza (a może tańszy).

Automatyczne przechowalnie bagażu – biznes pod klucz

Załóżmy, że szukasz w Polsce franczyzy do 50 tysięcy złotych. Nie ma tak wielu opcji, jak byśmy chcieli. Ale jest wiele do wyboru. Ale z pewnością powinieneś wziąć pod uwagę, że nie będziesz ograniczał się tylko do pierwszej raty i za każdy zysk będziesz musiał płacić określoną kwotę miesięcznie za korzystanie z logo. Tak więc firma zwróci się bardzo długo. I nie będziesz w stanie w pełni zarządzać swoją firmą, jak chcesz, bez zgody właściciela. Czy nadal uważasz, że tego rodzaju zarobki są opłacalne?

Czy nie lepiej zainwestować te same 50 tysięcy złotych, ale we w pełni zautomatyzowane biura bagażu, w których nie trzeba nawet być osobiście. Oznacza to, że możesz po prostu zainstalować sprzęt w dowolnym dochodowym miejscu i udać się do oficjalnego miejsca pracy lub uruchomić inną firmę. Ponadto, jeśli prawidłowo zorganizujesz reklamę, zainstaluj ją w zatłoczonych miejscach i dokonasz maksymalnej konfiguracji, wówczas okres zwrotu wyniesie – 6 miesięcy. Oznacza to, że po sześciu miesiącach możesz bezpiecznie otworzyć nowy punkt i zdobyć kilka razy więcej!

Średnio w Europie przedsiębiorcy, którzy zainstalowali nasze komórki, otrzymują od 2850 euro miesięcznie. I to tylko z jednego punktu. Cały sprzęt będzie kosztował do 10 tysięcy euro, a przy takim miesięcznym dochodzie nie jest trudno obliczyć rzeczywisty okres zwrotu.

Więc jaka jest nasza przewaga?

  • Tylko certyfikowane produkty wykonane zgodnie ze wszystkimi standardami.
  •  Cały materiał podlega ścisłej kontroli jakości na każdym etapie.
  • Termin realizacji zamówienia na indywidualne zamówienie wynosi do 40 dni.
  • Dostawa do dowolnego miejsca na świecie do 7 dni w zależności od odległości.
  • Użyj mocnego metalu.
  • Zainstalowany komputer antywandalowy do zamawiania usług oraz akceptor rachunków i akceptor monet do zapłaty.
  • Drzwi antywłamaniowe.
  • Zainstalowany alarm i nadzór wideo.
  • Wsparcie techniczne.
  • Łatwa instalacja.

 Gdzie mogę to zainstalować? 

  • na plażach i ośrodkach narciarskich, gdzie ludzie nie chcą być cały czas rozproszeni, ale po prostu cieszą się resztą;
  • w supermarketach;
  • w centrach turystycznych, gdzie chcesz chodzić światłem i nie widzieć zabytków z dużymi walizkami;
  • na dworcach kolejowych, gdzie można zostawić torby między transferami i po prostu zrelaksować się lub zobaczyć miasto, w którym podróżujesz.
  • dodatkowe wyposażenie zwiększające popyt i zyski:
  •  płatne opłaty za urządzenia i punkt dostępu Wi-Fi;
  • lodówka;
  • usługa wezwania taksówki, zamówienie pizzy i doładowanie;
  • reklama;
  • urzędy pocztowe;
  • sejfy itp.

W przypadku wszystkich dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszymi menedżerami, którzy jak najszybciej obliczą indywidualną działalność pod klucz. 

Zapytaj o indywidualną ofertę